Natomiast to maskotki mogą perfekcyjnie zbudować lub ocieplić nadszarpnięty wizerunek firmy. Jeśli maskotka nie będzie kontrowersyjna, to na pewno świetnie się przyjmie pomiędzy klientów. Najbardziej istotne jest to, ażeby projekt maskotki z logo nie drwił z klientów ani z firmy. W takiej sytuacji może to jedynie zaszkodzić wizerunkowi firmy. Generalnie można zamówić maskotki pluszowe w kilku rozmiarach. Spore misie mogą stanowić dekorację w siedzibie firmy a małe, wręcz takie w całości małe na breloczkach mogą być prezentem dla klientów. Decyd ując się na dostawcę maskotki, warto sprawdzić kilka rzeczy. Przede wszystkim musi szyć swoje produkty z materiałów bardzo wysokiej jakości i takich, które dopuszczone są na terenie Unii Europejskiej. Warto również przeanalizować to, czy nie zamówić próbnych projektów w kilku firmach i jakoś komisyjnie potem zdecydować, który projekt jest najlepszy jakościowo. Zdarza się, że w małej pracowni będzie należało dłużej czekać na zamówienie, ale za to maskotki będą ładniej odszyte. Warto stawiać na firmy, które realizują własne zlecenia na czas i mają dobre opinie w gronie innych klientów. Wypuszczenie na rynek maskotek firmowych nie znaczy wielkiego sukcesu. Zdarza się, że trzeba na niego dłużej zapracować. Strategia marketingowa oparta na gadżetach jest długofalowa.
Polecamy: zabawki reklamowe.