
Dobry kurs pozycjonowania potrafi kosztować dosłownie kilkaset zł. Z kolei w sytuacji współpracy z firmami zewnętrznymi, które mają w ofercie profesjonalne pozycjonowanie w Google, na pewno cennik na początek może wydawać się niższy, jednak przy długotrwałej współpracy koszty mogą przewyższyć cenę kursu. Jednakże w sytuacji współpracy z agencją SEO zaleta jest ta, że mamy w tym samym momencie pewność co do uzyskanych wyni ków. Dzięki temu efekty będą mogły być spore i zadowalające na początku, jak i przez dłuższy okres po zaprzestaniu regularnego linkowania. A jeżeli już się coś nie uda, to bez wątpienia usługa będzie utworzona nieodpowiednio, a więc opłaty za efekt nie będzie. Oczywiście jeżeli ktoś ma budżet, to na pewno taki temat jak ile kosztuje pozycjonowanie witryny internetowej w teraźniejszych czasach raczej na pewno go nie interesuje. Jednak osoby z mniejszym budżetem na pewno mają dylemat w tym temacie. Bez wątpienia odpowiedź co do tego pytania, czy lepszy jest kurs SEO czy współpraca z agencją, zwyczajnie pozostawimy każdemu z czytelników z osobna. Z naszej strony polecimy natomiast chociażby wykonanie pierwszego audytu strony specjalistom. Dlatego jeżeli już nie masz wiedzy z tego zakresu, to zwyczajnie całkiem dobrze będzie, jak zlecisz te prace. Dlaczego? Ponieważ audyt seo może de fakto sporo powiedzieć o internetowej stronie i może nakierow ać na świetny kierunek rozwoju. W sytuacji nieprawi dłowego jego zaprojektowania, cała praca w następnych miesiącach może pójść na marne, a efektów jak nie było, tak nie będzie.
Źródło informacji: kampania reklamowa google adwords