W jakich miejscach można umieścić odnośnik do własnej strony i jak go zyskać? Fora internetowe Linkowanie na forach internetowych to często stosowany sposób na zyskanie odnośnika do strony. Umieszczany jest w komentarzu użytkownika w określonym wątku tematycznym, zazwyczaj w postaci adresu URL lub linku na frazie kluczowej. Ten sposób linkowania trzeba do marketingu szeptanego. Należy tu jednak pamiętać, aby cały komentarz odnosił się tematycznie do wątku i nie był nachalny, gdyż w innym przypadku może zostać usunięty przez administratorów. Katalogi firmowe Kolejnym sposobem na szybkie znalezienie odnośnika do strony są katalogi branżowe. W miejscach tych można stworzyć indywidualną wizytówkę dla swojej firmy (zazwyczaj bezpłatnie), podając podstawowe informacje o działalności, świadczonych usługach i produktach. Wśród informacji możliwych do podania jest przewidziany link, prowadzący do strony. Warto wybierać jednakże tylko te katalogi, które mają możliwie bardzo dobre parametry i nie wyglądają podejrzanie, gdyż takie, zamiast pomóc mogą tylko stronie zaszkodzić. Blogi i portale wielotematyczne Wartościowy dla pozycjonowania odnośnik można uzyskać, umieszczając go na blogach wielotematycznych albo tematycznych (branżowych) i innych tego typu stronach. Zazwyczaj umieszczany jest w treści artykułu blogowego, pisanego na określony temat, związany z działalnością danej firmy. Jest to jeden z najbardziej pożądanych linków, gdyż umieszczany na dobrych, wartościowych wortalach może dać dobre efekty dla pozycjonowania strony. Strony partnerów biznesowych Mało kto pamięta, że dobrym miejscem na umieszczenie odnośnika do własnej strony jest też inna witryna internetowa, w pełni albo pośrednio związana z tematyką strony. Dobrym posunięciem dla SEO, ale także pod kątem wizerunkowym jest wymiana linkami z partnerami biznesowymi. Źródło: pozycjonowanie stron seo.
W jakich miejscach można umieścić odnośnik do własnej strony i jak go zyskać? Fora internetowe Linkowanie na forach internetowych to często stosowany sposób na zyskanie odnośnika do strony. Umieszczany jest w komentarzu użytkownika w określonym wątku tematycznym, zazwyczaj w postaci adresu URL lub linku na frazie kluczowej. Ten sposób linkowania trzeba do marketingu szeptanego. Należy tu jednak pamiętać, aby cały komentarz odnosił się tematycznie do wątku i nie był nachalny, gdyż w innym przypadku może zostać usunięty przez administratorów. Katalogi firmowe Kolejnym sposobem na szybkie znalezienie odnośnika do strony są katalogi branżowe. W miejscach tych można stworzyć indywidualną wizytówkę dla swojej firmy (zazwyczaj bezpłatnie), podając podstawowe informacje o działalności, świadczonych usługach i produktach. Wśród informacji możliwych do podania jest przewidziany link, prowadzący do strony. Warto wybierać jednakże tylko te katalogi, które mają możliwie bardzo dobre parametry i nie wyglądają podejrzanie, gdyż takie, zamiast pomóc mogą tylko stronie zaszkodzić. Blogi i portale wielotematyczne Wartościowy dla pozycjonowania odnośnik można uzyskać, umieszczając go na blogach wielotematycznych albo tematycznych (branżowych) i innych tego typu stronach. Zazwyczaj umieszczany jest w treści artykułu blogowego, pisanego na określony temat, związany z działalnością danej firmy. Jest to jeden z najbardziej pożądanych linków, gdyż umieszczany na dobrych, wartościowych wortalach może dać dobre efekty dla pozycjonowania strony. Strony partnerów biznesowych Mało kto pamięta, że dobrym miejscem na umieszczenie odnośnika do własnej strony jest też inna witryna internetowa, w pełni albo pośrednio związana z tematyką strony. Dobrym posunięciem dla SEO, ale także pod kątem wizerunkowym jest wymiana linkami z partnerami biznesowymi. Źródło: pozycjonowanie stron seo.